Nisanyagmuru Sevgili anneler bebeğim 20 günlük hipp combiotic mama kullanıyorum ama kabızlık sorunumuz var mama tavsiyeniz var mı aptamil dışında ?
ikikizceanasi Nisanyagmuru her mamayı denedim kızım hiçbirini sevmedi bebelac gold dışında , çokta memnunum
Durununannesi11 Nisanyagmuru evolviya canım kabızda gazda yapmıyı bebelg gold bizi kabız gibi yaptı sma da iyi ama benim bebeğim tadını sevmedi deneye deneye öğreniyorsun ama evolviya hem güzel besliyo hem prebitotik var içinde kabızlık gaz sorunu olmuyo