1almiratas Merhaba, bebeğim 3.5 aylık uyku arkadaşı kullanmak istiyorum 4. Ayda başlanıyormuş kendini güvende hissetsin diye kullanmak istiyorum kullanan varsa ne zaman ve nasıl alıştırdınız bilgi verir misiniz ?
heyymomm 1almiratas Ben üçüncü aydan beri kullanıyorum bebeğim de çok seviyor uyku arkadaşını hem sağlıklı iplerden örülme ortasında da muslim olanları kullanıyorum çok memnunum kısaca (Bebeğim zaten temas bağımlısı olduğu için çok çabuk alıştı)
Zelisblt 1almiratas kızım ilk başlarda pek sevmiyordu, ne zMn uyusa yatağına bırakırdım uyuyunca kucağına koyardım uyandığında ilk onu yanında görürdü öyle öyle zamanla alıştı şuan çok seviyor nereye gitsek hemn koşar onu getirir öyle çıkar evden 😄
Ygtakn 1almiratas eşim 3 ayda aldı ve oğlum gercekten cok sevıyor gündüz de onla oynuyor 8 ay 9 günlük oldu gece yanında yatırıyor gündüz de oynuyor ama bazen bilerek vermiyorum hani olmadıgını da alışşın diye
burjuvaanne 1almiratas 2 aylik benimki e-bebekten budii yi aldim herseyde aetik radyasyon varda baş ucunda telefondan acip fazladan radyasyon alcagna aldik kullaniyoruz en cok piş piş sesi bide beyaz gurultuyu seviyor diger sesleri pek alisamadi aetik zamanla
1almiratas Deletedmom_49 kısacası 😊 Çocukların sağlıklı uyku alışkanlığı kazanması için tercih edilen ve 0-5 yaş arası dönemde çocuğun uykuya daha kolay dalmasını, kendini güvende hissetmesini sağlayan nesnedir.
1almiratas Deletedmom_49 bebeği emzik kullananlar için emzikli de tercih edilebilir fakat birçok uyku arkadaşı var Müslin tavşanlar var peluş ayıcıklar hangisini uygun görüyorsanız kullanıyorsunuz