Kilosu şu an 10 kg bence iyi yani oylr öksürük balgam yaşamadık ama bakteri üremesi vardı ilk aylarda onda da ciğerinin bı kısmın da tıkanıklık vardı onu da hava vererek giderdik şükür şu an hep kontrollerimiz oluyor ve her gitmeye suruntu aliniyo uremelerimiz durdu zaten bebek olduğu için öyle yetişkinler gibi balgam atilimiyo kalmasından ya da kusarsa cikiyo ilk zamanlar vardı reflü baslangici olduğu zamanlar kusarken çıkardı ama öyle yetişkinll balgamı gibi değil sümüksü olurdu ama şu an ne balgam var ne öksürük ne hırıltı