Aliasafff02 benim bebeğimde 4 günlüktü yoğun bakıma yattı sezaryen acılarımı bile unutturdu aklım sürekli bebeğimdeydi sütüm yok denecek kadar azdı göğsümde çatlaklar vardı sağdığım zaman süt değiş kan geliyordu .. sütüm artsın diye bişeyler yemek aklıma bile gelmiyordu siz öyle yapmayın dua edin dinlenin sütünüzü artırmaya çalışın , inşaallah bebeğinize tez zamanda sağlıkla kavuşun