Merhaba anneler,artk endişe duymaya başladığım konuda bilginize ve yönlendirmenize ihtyacım var,kızım 21 aylık ve elimizi tutmadan yürüyemiyor.bir kaç ay önce 1-2 adım atıyordu.Korkuyor olabilir yada başka sebepler dolayısıyla yürüyemiyor.21 ay çok geç değilmi çok endişeleniyorum.Doktora götürdüğümzde 18 aylıktı,bir sorun görmedi.Ama güvenemiyorum aklımda soru işaretleri.Tekrar gideceğiz dr.a Fakat sizin de başınıza geldimi bu durum yaşandıysa pylaşırsanız çok sevinirim🙏