basakhanim34 büyükşehirde değilim maalesef o yüzden normal bir göz doktoruna gittik özelde,bir şüphemiz yoktu ama takibi vs iyiydi,doktor eşimle beni de muayene etti hatta😅sizde bi sorun yok onda da olmaz ama belirli yaşlarda tekrar getir ihmal etme dedi