Damlardd Çaresizim götürmediğimiz hastane kalmadı bişey yok diyolar 6 ay 10 günlük kızım ne yapsamda sürekli ağlıyor huysuz vallahi bazen oluyor hiç susmuyor çok yıprandım dayanamıyorum neden ağlıyor olabilir 😩😩😩
Gul_67 Damlardd belki yediğin birşey dokunuyor dur benim bebegimde alerjik ona dokunan birşey yedigimde hep huysuz
Esra3775 Damlardd bebeğinizin alerjisi olabilir süt süt ürünleri yumurta kuruyemis .. bunlari takip edin bence . Çoklu gıda alerjisi var . Insallah değildir ve inşallah bir an önce düzelir ağlaması huzursuzluğu çok zor
Damlardd 2bebislianni belirtileri nedir emerkende çok ağlıyor ama bişey yok meme reddi yapıyor dediler geçiyo arada bir ve geceleri ağlamadan emiyor
SeSa24 Damlardd evvelinde var mıydı sizde bilmiyorum ama kızım da 6. Ayında bir mız mız evresindeydi biberon içerken bile ağlıyordu ağladığı için de içemiyordu 2-3 hafta sürdü kesildi sonra