ikiKudurukAnnesi Kayınpederim biraz grip gibi ateşi de 37.7 çıktı eşim ateşi yok diyor ben var diyorum sizde nedir durum kaç olmalı vücut ısısı ?
NefesMaviDeniz ikiKudurukAnnesi Corona dan korkuyorsunuz doğal olarak çok haklısınız 37.5 üstü olduğunda evet ateşi yükselmeye başlamış oluyor. Takip etmek lazım
ikiKudurukAnnesi NefesMaviDeniz evet bizde kalıyor ve bebdgim var daha önce Covid de geçirdi ama korktum böyle olunca ona sorsak klima çarptı
NefesMaviDeniz ikiKudurukAnnesi Bebeğinizi odasından/odanızdan çıkarmayın. Allah korusun belli olmaz geçiren bir daha geçirmeyecek diye bir açıklama yok aksine birden fazla covid olan bir sürü insan var. Hele ki bu son delta zıkkımı oldukça zormuş. Siz önleminizi alın muhakkak
ikiKudurukAnnesi Gamzosgamzos hmm bizde kalıyor ve 11 aylık kızım var bizim için degil kızım için korkuyorum