Merhaba arkadaşlar bebeğim 26 günlük Benim sütümle tam olarak doymadığı için mama vermek zorunda kalıyorum Ara ara biberonla veriyordum zamanla bebeğim mememi reddetmeye başladı şimdi mamayi kaşıkla veriyorum lakin ağzından akıtarak yiyor . karnı tam doymuyor Ve tatmin olmuyor bu sebeple de sürekli ağlıyor Bu süreçte ne yapmalıyım bana bir çıkış yolu gösterin lütfen…😑😶🙄😌😔