Mom0911 Ay evet ondan da çok korkuyorum, dediğin gibi emmeyi bırakınca da yemezse ne olacak? Açlıktan mecburen yer diyo annem 😁 Bi de gece uyandığında memesiz nasıl uyuturum onu bilmiyorum. Su da içmiyo bizimki uyandığında 🤦🏼♀️ 2 yaşını geçince bıraktırırım diyordum ama kıyamıyorum da, emebildiği kadar emsin istiyorum pandemi zamanında. İki ucu 💩lu değnek dedikleri bu olsa gerek 😁