Hazal11 Kızlar salı aşı olduk kaç gün sonra yıkamalıyım ? Çok sıcak havalar ve aşırı bunaldı çocuğum 😔
Ayseege6156 Hazal11 verem aşısından dolayı 3 gün yıkamamak gerekiyor aşı tutmayabiliyor bence yıkama ıslan mendille sil aşı tutmazsa bidaha yaptırmak zorunda kalırsın
Nevanin_annesi Hazal11 yarin yikayabilirsin 2 ay aşısı zaten sıkıntılı yıkayıp apse yapmasin. İki aylikta olan aşı yeri 10 aylik oldu kizim hala kırmızı
-Gizem- Hazal11 ben de salı yaptırmıştım aşıyı cuma öğlen yıkamıştım. Sadece koldan vurulan verem aşısında 3gün yıkanmıyor sonraki aşılarda aynı gün yıkayabilirsiniz aklınızda olsun. Kolundaki iz geçer gibi olacak 4.ayda kabuk tutacak. Geçmiş olsun 🌝
Kgs2110 Bizde salı günü olduk çok bunaldı yavrum az önce yıkadım valla yapış yapış oluyorlar yazık 🤷🏻♀️
laliko35 Hazal11 3 gün yikama dedi dr da hemşire de bizde salı olduk siliyorum bezle 😂 korktum açıkçası p tesi yikicam