humeyra_kayraa İyi Akşamlar Güzel Anneler Oğluşum 17 Aylık 1 hafta içersinde sünnet olcak inşallah. Bebişi sünnet olan anneler benimle tecrübeleriniz paylaşır mısınız nelere dikkat etmeliyim Almam gereken herhangi bi şey var mı ?
Ayseege6156 humeyra_kayraa ben 2 aylık yaptırdım sadece yaptırdığım gün ağlado biraz narkozun etkisi geçince 🙈 o kadar rahattı ki hemen iyileşti 3 günde 1 ay da da dikişleri düştü 🙈 eğer bezleniyorsa vazalin alın pipisinin değdiği yere bol bol vazalin sürün kaygan olduğundan pipiye değsede acıtmaz ben o şekilde duyup yapmıştım iyide geldi 🤗
herseyguzelolacakk humeyra_kayraa şimdiden hayırlı olsun inşallah Allah damatlığınıda göstersin. Benim oğluşumda 2 ay önce 11 aylıkken sünnet oldu. Lokal anestezi ile dikişli sünnet. İlk bikaç gün biraz zor oldu. Hareketli olduğu için durdurmak biraz sıkıntıydı. İlk gün fitil kullandık. Pipisine karton bardak kesip koyduk. Sonra sadece antiseptik sprey kullandık. 3. gün duş aldır dedi doktor. Sonrasında hergün duş aldırdım. 5. günde kantaron yağına başladık. 10 gün falan kullandık. Çok şükür bi sıkıntı yaşamadık ❣️
2205yasemin humeyra_kayraa bizim ki sünnet olalı üç gün oldu 15 aylık çok rahat geçiyor şükür korktugum gibi olmadı inş sizin de rahat olur
GmzDeniz humeyra_kayraa merhaba ben iki buçuk aylıkken yaptırmıştım karton bardağın alt kısmını kesip ağız kısmıyla koyup bezini giydirirseniz daha rahat olur kakasının değmesini de engellemiş olursunuz kakası gelip ağrıttığında da şırıngayla su atarak temizleyebilirsiniz benim yapmış olduklarım bunlardı şimdiden geçmiş olsun 🙂