Mirayslck eşim akşam 11 gibi işten gelir o gelene kadar oğlum çoktan uyumuş olur. Sabahları da 2 saat falan görürler birbirlerini. Ama gel gör ki uykudan uyanırsa babasını sorar, sabah uyanınca baba diye seslenir. Gün içinde eşimin kıyafet dolabını açar bütün kıyafetleri “babann, babann” diye sıralar. bütün gün babasından bahseder 😅 “gitti yaaa” diye. Artık eşimden bahsetmekten sıkıldım yeminle adamdan soğutacak beni