10.5 aylık kızım var. Ve haftaya çalışmaya başlıyorum kızlar. Memede uyuyor ve banada aşırı düşkün. Kayınvalidem bakacak. Bugün bi bıraktım 2 saat sonra uyudu ilk uykusunu 9 da yapması gerekirken 11 de yaptı . Çok zorluk çıkarmış ama uyudu bi şekilde. Hiç kıyamıyorum . Ama çalışmamda lazım. Nasıl bir yol izliyorsunuz neler yapıyorsunuz ne önerirsiniz ? bana bi yardımcı olun lütfen 🙏💜