bluekoala Kızlar mobil uygulamadan para yatırdım . Yarın son günmüş. Halk eğitime gitmeme gerek varmı? Bilgisi olan varsa yazarsa cok dua ederım.
Dmt-01 bluekoala kayıt yenileme işlemi yaptınız mı peki onu yaparsanız halk eğitime gitmenize gerek yok
Gamzeburkan bluekoala benim biteli baya oluyor ama para yatırdıktan sonra halk eğitime gitmiyordum. Arayıp sor istersen net bilgi alırsın.
bluekoala Seeedddaaa Perşembe günü para yatırmıştım kimi de otomatik ders seçimi yapılıyor diyor ben girdiğimde yapamamıştım. Otomatik oluyomu? İlla benımmi ders secmem gerekıyor
Seeedddaaa bluekoala ben ders seçimi yaptım otomatik oluyor mu bilmiyorum suan girip bakabilirsiniz ders seçimi yapılmış mı diye
Asel_huma bluekoala halk eğitime de gidip 5 lira yatirmaniz gerekiyo ondan sonra açılıyo ders seçimler iniz benim ordaki görevli seçti derslerimi