Sukursebebiii yani benim kızımın yoğun süt alerjisi var. Mesela açmaya çalısıyoruz onu. Önce kek yapıp götürdüm doktorun yanında yedirdim, 1 ay devam ettirdi kek yedirmeye, sonra ki ay peynirli poğaça yapıp götürdüm yine hastanede yedirdik sonraki randevumuzu 3-4 ay sonraya verdi çünkü keke ve poğaçaya devam edin vücudu iyice alıssın sonra yoğurt çorbasına geçeceğiz o önemli bi aşama reaksiyon gösterme olasılığı çok dedi, ama biz hala gidemedik çok geçti üstünden. Bakalım ne zaman gideriz bidaha.
Keske 10 günde 1 gidilse de habire ücret ödemesek 😅 randevu 500 , kan tahlili vs isterse de 500e yakın tutuyo oldu sana bi kontrol 1000 tl 🙄😅 ama gercekten doktorumuzdan çok memnunum. Instagramdan bakın isterseniz. Hikmet Tekin Nacaroğlu