5.5 aylıkken anne sütünden yoğurt mayaladım ve onunla başladım ilk tadıma. Çünkü anne sütü + yeni bi tat geliyor ağzına geçişini kolaylaştırdı ve bence bağırsaklarını mideyi daha kontrollü hazırladı.
daha sonra yarım kabak haşladım buharda. Uzun uzun doğrayıp koydum önüne. Kendinin dokunmasını ağzına götürmesini sağladım buna izin verdim . İlk lokmada küçücük parça ben verdim öğürdü kusuyo gibi oldu yutamsdo ama bu çok doğal bi reflex korkmayın . 3 gün kuralıyla başladım ama sonra bi Dr yazısını okudum ve 3 gün devam etmedim 1.5 gün denedim hep