mugeoz öyle bir güç geliyor ki canım sen bile inanamıyorsun ya anne olmak gerçekten doğuştan gelen bir sey göreceksin sende ve endişelenmen çok normal hepimiz yaşadık bunu alışmak zor oluyor ama alışıyorsun her seye uykusuzluk benim için inanılmaz zor blr durumdu evlenmeden öncede evlendikten sonrada tavuk var ya işte o bendim ama 3.5 aydır uykuyla arama çizgi çizdim çocuk ağlamadan uyanıyorum gece maması için 🤗 ilk 1.5 ay insan kendini köşeye sıkışmış gibi hissediyor buda çok normal sonra çocuk biraz ele avuca geliyor ya onunla eğlenmeye başlıyorsun ve geçiyor zaman çok hızlı ben inanmıyordum çocugumun büyüyceğine şimdi hızlı geçiyor zaman 3.5 aylık oldu 🤲 diyeceklerim bunlar ve sarılık içinde çocuk emiyorsa sık sık besle ama baktın sütün yetmiyor yada çocuk emmiyor mama mutlaka ver deme mama vermek istemiyorum diye çocuk sarılık olduktan sonra ne yaptım dersin gerek yok