Allah aşkına ben ki okadar sabır göstermeye çalışan, sürekli vicdan azabımla başbaşa olup her konuda bebeğimle ilgilenmeye çalışan bir anneyim, ama artıl çıldırıcam. Allah aşkına bitek benimkini böyle herkesin böyle mi?
çocugum 8 aylık doğduğu günden beri uykularına yatırdıktan 5-10 dk sonra tak zamansız açar gözlerini, hadi bidaha yatır, yatıyo yine açıyo yatır kaldır yatır kaldır akşama kadar böyle, bütün gün bakmışım artık enerjim yerle bir tam gece uykusuna yatırıyorum.bir nefes alıcam , Yarım saat sonra açmış gözünü bana bakıyor. Yani çıldırıcam artık, akşama kadar 3 uyku yapacaksa 10 kez yat kalk yapıyoruz, yani çocuk yattı bende yanına kıvrılayım yok, binkez uyanıyor hepsinde geri piş piş deliricem, varmı böyle çocugu olan benimkindemi sorun . Doktora mı götüreyim napayım ya, sabrım tükendi.