Ayssss Bende pcos vardı 6 aylık kızım var aşılama yöntemiyle hamile kaldım bu yöntemle hamile kalıp ikinci bebeği normal yolla olan var mi ?
Ayssss Busragokceberra çok şükür 🤲🏻 öyle tabi ben sonrası ni sordum ama aşılamadan sonraki hamilelik normal mi oldu diye ikinci gebelik yani 🙂