Merhaba bizde bi çılgınlık yapıp tatil aldık ilk önce beş altı saat gidip bi gece kalacağız sonra üç saat gideceğiz inşallah
bikaç sorum olacaktı kızlar
1 mayo bezi her denizden çıktığında değiştiriyor musunuz
2 otel odasına kendi çarşafımı falan götüreceğim ama nasıl yıkadınız
3 çok beyaz oğlum en iyi kremi aldım ama uzun koll mu giydirecem ay ne yapsam
bide havuza soktunuz mu korktu mu denizden sizinkiler
3 aylıkken gittik Ama yürümüyordu ozaman şimdi heryere koşacak herşeyi ağzına atıyor plajda kumları yemez inşallah uzun oldu teşekkür ederim 😇