Kızlar benim doktorum ilk süt ve süt ürünlerinden şüphelendi.Ben kendim süt ürünlerini kestim mama+meme şeklinde ilerliyoruz kilo alım düşmesin diye ama gitti bana Sma mama ver dedi çocuğum aüt ürünlerini tüketmediğimde rahat şimdi tekrar başladı içinde süt ürünü olmayan mama vermem gerekiyomuş onuda raporla yazılıyomuş başka doktora gittim ille test yapılacak alanı bakacak yazmam diyor.Ama çevremde test olmasa dahi raporlu mama alanlar var.Hangi mamayı kullanılıyosunuz test yaptırdınız mı nasıl yapılıyor yaptıran varsa bana bi yol gösterin☹️