esra_2961 5 ay 20 gunluguz ben 4 aylik olunca taktim salya 0 dislerimiz cikti ates huysuzluk olmadi ben oja bagliyorum cunku 4 aylikken bile cok salyasi vardi onun icin almistim ve faydasini gördüm asagida da yazdim biz dogudan getirttik esimin arkadasina adam bize enerjiyi alan bi kolye cok sık cikarip takilmamasini cok dokunulmamamisini soyledi enerjin ona gecip etkinligi azaliyormus alisiyolar benim kizim kolyesinin olduğunun farkinda bile degil alışınca da cekmiyolar zaten 1 yasindaki yegenimdede dogdugundan beri var birde her bir boncuk cok iyi baglanilmis ve ipi cift kat bunu alirken ozellikle sorun cekmekle kopacak bi ip degil zaten