Reyna askıları çok kalın bu kumaş oturup kalksan terlesen kırışır belli eder ayrıca bu kınalık gibi düğün diyince benim gözümde daha ağır bı elbise canlanıyor bı de burda durduğu gibi rengi de gelmez ben milladan ne kadar şey aldıysam tonları hep farklı