Drannis pazar günü kahvaltı organizasyonu yaptık biz. Benim bebeğimin de hiçbir şeyi olmamıştı. Restauranttan rica ettik, herkesten hes kodu aldılar, dezenfektansız içeri göndermediler filan. Toplam 50 kişiydik şimdiye kadar kimsede bişey çıkmadı çok şükür 😅