Diş çıkarıyor sanmıştık biz. Sürekli huzursuzdu ama sürekli. En sonunda parol vermiştik uyusun yazık çok ağrısı var diye, 2 saat sonra yine uyanmıştı. O zaman düşmüştü atak zamanı diye. Ve sakin bir bebek normalde, gece uykusu da iyiydi. Bir anda 2-3 saatte bir uyanmaya ve bazen 2 saat boyunca uyumamaya başladı. 5 aylık olmak üzereyken geçti. O uyku düzeni geri gelmedi tam olarak, atak üstüne atak geliyor ama kabullenip o akışa kendini bırakınca daha az yıpranıyor insan sanırım. Kolay gelsin. Bol bol hareket etmesine olanak sağlayın. Çok oturduğu günler daha huzursuz oluyordu. Oturmaya kucakta veya arabada gezme dahil maalesef :'(