Aselruya Merhaba arkadaşlar 20 gün önce sezeryan dogum yaptım ameliyat ım onca kullandığım antibiyotiklere rağmen iltihap lı sürekli iltihap akıyor başına böyle bişe gelen var mı acaba korkuyorum
hunilimomm Aselruya arkadaşımın basına gelmişti dikiş yerleri sisti ve iltihap akıyordu tekrar diktiler sezeryan yerini temizleyip
babyandmomwolf Aselruya korkup kendinizi strese sokmayın ama yarın mutlaka kontrole gidin bence. Geçmiş olsun 💕
Betuloz Aselruya orayı beyaz sabunla yıka batikonla temizle ve kuru tut arada aç havalansın benimde zor kurudu. Günde 3 kere beyaz sabunla yıkadım batikonla dım sürekli doktorum söylemişti
Betuloz Aselruya karnın dikişinin üstüne düşüyorsa biraz zor geçiyor ama dediklerimi yap antibiyotiklerini kullan bide doktorum bana bol kemik ilik suyu iç demişti
Aselruya babyandmomwolf hergün gidiyorum hatta yarın başka bir doktora görünmeyi düşünüyorum teşekkür ederim 🙏
Aselruya Betuloz çok kilo verdim 20 günde 11 kilo dogum öncesinden bir kilo fazlam kaldı sadece karnım hafif ama üzerine düşmüyor yani
2erkekannesiiiii Aselruya Benim başıma geldi hem sıvı akıyordu hem iltihap geliyordu doktorum batikon sürüp gazlı bez katmamı terletmememi ve sıkı iç çamaşırı giymememi söyledi uyguladıktan 1 hafta sonra geçti canım koekulacak bişi yok ☺️
2erkekannesiiiii Aselruya ağır iş mi yaptın ondan olmuştu benimki kendini çok fazla zorlama bı sure ve uzan sürekli havalandır geçer inşallah
EmirReis Aselruya benimde akıyordu iltihap batikonla temizleyip fucidin diye bir krem var onu sürdüm günde 3 defa doktor tavsiyesiyle hemen geçti iyileşti temiz tutmak lazımmış sabunla falan yıkadım hava aldırdım
Aselruya 2erkekannesiiiii tesekkür ederim 🙏 hastaneye yatışım yapıldı antibiyotik tedavisi başlandı umarım düzelir