Bizde çatılı montessori kullanıyoruz bence ilkokulda bile kullanır ayaklarını biraz yüksek yaptırırısanız özellikle, bizim çatılı çatısına perde gibi şifon tül yaptım sineklik gibi üstüne kelebekler yaptım çok tatlı oluyor süslemesi odaya çok yakışıyor