Meltem_Zeynep Merhabalar 1 aylık bebeğim var 3üncü gün bugun kabız oldu ne yapabilirim önerisi olan varmı acaba
Cicek_Gokce46 Meltem_Zeynep canım 10 güne kadar yapmazsa normal sayılıyormuş çok huysızsa zeytinyağını sütünüz karıştırıp verebilirsiniz
esrasyaa Meltem_Zeynep sadece anne sutu aliyosa 10 gune kadar falan normal sayiliyo diye biliyorum. Cok rahatsız ediyosa karnina masaj falan yapabilirsiniz zeytinyagi icirenler var ama ben hic denemedim. Poposuna uyari vermeyin ona alisinca kendisi kakasini yapamiyo
Si_se_ta_be Meltem_Zeynep Kabız değildir canım o . Yenidoğan bebeklerin anne sütünden dolayı 10 gün yapmaması normal. Benim bebeğim de 1 aylık 5 gündür yapmıyordu artık kendini çok sıkıyordu ağlıyordu. Kulak çubuğu ile poposuna zeytinyağı sürdüm 5 dkk da yaptı.