-Ygt- Mom345 gerçekten prima da pahalı bir bez 🙈 sırf geçsinde ne yapayım deyip aldım .. herkes primaya iyi diyordu çünkü , olmadı bende e bebeğin markasına geçerim
minnosum25 -Ygt- aynen beyaz beyaz sivilceydi ve hem kasnti hem acı vardı bebeğimde her açmada sürdüm doktor bile böyle geçtiğine inanmadı ama bunu yaparak geçirdk