melike_zynp Kızlar 2 numara sma mama ne zaman gecilir. Kızım 5 ay 25 günlük elimde bir tane daha var. 1 hafta sonra 2 numara mi almalıyım yoksa 6. Ay dolmasimi lazim
Gokturk-10 melike_zynp valla ben 8buçuk aylık çocuğuma 3 numaraya geçtim nasılsa 9.ayına az kaldı diye alerji yaptı tüm vücudu çıktı doktora gittim ağır gelmiştir bekleyin biraz daha dedi. Yine siz bilirsiniz
Metelif melike_zynp ben direk hop diye 2 ye geçmedim bebeğim de 5.5 aylık iken 1 numara ile 2 numarayı karıştırıp verdim 2 hafta boyunca sonra direk 2 ye geçtim. 2 den 3 e geçerken de aynısını yaptım hiç kabız falan da olmadı hem