minaa- Kızlar bebeğim 13 günlük sleepy kullanıyoruz ama zor bulunuyo ve aşırı pahaalo pişik yapmayan kolay bulunan marketlerde falan bebek bezi önerisi verir misiniz acil?
Bety Oykuaygun Ben yeni baby turcoya geçtim bezi sık değiştirmeme rağmen içinde ki şeffaf şeyler çıkıyor szinde öyle oluyor muu
herseyyalantekgerceksen AselAryam12 bence çok da kaliteli yani Prima da kullandık ilk zamanlarda o kadar çok fark yoktu…
Mehha Migros un minies ini kullanıyorum, hiç sıkıntı yaşamadım. Geçen baby turcoyu deneyelim dedik oda güzel çıktı.
Saziyersin Mehha minies in kalıpları nasil peki baby turco numaralari ile aynı mi peki alacagim ama kalıbını bilmediğim için kac numara almalıyım bilemediğim için almadım
Elifumut1617 Direk bimdeki jenny willy hem kalın sızdırmaz hem uygun fiyat hemde gerçekten pisik sorunu hiç yaşamadım 2 yaşında ki kızım ve 3 aylık oğlum sorunsuz çok şükür
Asleres Elifumut1617 bende aynı şekilde BİM’in bezini kullanıyorum ve hiç sıkıntı yaşamadım 6 aylık ne sızdırması oldu ne başka bişeyi. Bu arada trendyolda sleepy bezde çok indirim var takip ederseniz
Mehha Saziyersin Minies te 1 aylık olana kadar 2 numara kullandım zaten 2 numaradan başlıyor. Baby turco biraz daha kalıplı ama pek fark yok.
Saziyersin Mehha 1 aydan sonra 3 numaraya mi.gectiniz bende yarin ona göre alayim tesekurler bu arada