Bebeğim 2 gün sonra 6 aylık olacak tam 3 ay emzirebildim o da zorlayarak.Şuan sadece mama içiyo aptamil kullanıyorum doğduğundan beri ama bikaç haftadır 90 cc yi zorla veriyorum.Geceleri 120 içiyo o da bir yada iki kere uyanıyo zaten.Ek gıdada tadımları yapıyoruz şuan ama daha fazla mama içmesi gerekmez mi? Doktor kontrolünde bu ay sorucam ama mamayı mı değiştirsem diye düşünüyorum siz hangi mamaları kullanıyosunuz hanımlar