Kucukmucizem2704 Kizlar 3 gun oldu dogum yapali goguslerim cok kotu uclari yara oldu aglayarak emziriyorum bebegimi bnm gibi olupta care bulan varmi veya herhangi bi krem ped ne gerekiyosa alirim yaparm akil verin bana nolur
PelinKaraca Kucukmucizem2704 hayırlı olsun canım. Göğüs için lansınoh lanonıl krem var onu sür. Duşa gir göğüslerinle ve uçlarıyla oyna ki yumuşasın uçları çıksın iyice. Emzirdikten sonra sütünle göğüslerini ıslat öyle bırak kuru kalmasın. Bi de göğüs kapakları var onları da emzirdikten sonra göğüslerine kapat öyle kalsın.
Yigitzehra Kucukmucizem2704 canm lansinoh krem var faydası oluyor ayva çekirdeğini suda bektelip jel oluyomus onu surebilirsin faydası var diyolr çok çektim bn de denemediğim kalmamıştı zeytin yagi sürerdim durumun varsa silverette gümüş kapaklar var fiyat pahalı geldi bana bn almadm ama faydasını çok gören var araştırıp alabilirsin
Adaliya Kucukmucizem2704 gümüş göğüs kapağı canım benim onla geçti birtek. Bütün kremleri denedim geçmedi valla
biryavuzkusu Kucukmucizem2704 ayva çekirdeğinin üstüne sıcak su koy az bişey jel oluyor. Onu sür benim onlar sayesinde çok acılı bi yaram olmadı. İlk günden acımasa dahi sürdüm. Ama üstünü birşeyle kapatma yapışıyor daha çok acır. Göğüs kalkanı tak.
Minikkalp93 Ben üç ay çektim ucundan kan geliyordu artık gümüş göğüs kapaklarıyla şifa buldum çok geçmiş olsun
Thesra Kucukmucizem2704 Öncelikle bir göğüs kalkanı edinmeni öneririm daha sonra ben madecassol ve bactroban adlı kremi azıcık azıcık karıştırıp sürüyordum her emzirmede yıkıyordum iyice çok çabuk geçmişti geçmiş olsun🙏🏽