Bilginiz varsa söyleyin lütfen.
2 gün önce evde biraz ağlıyor biraz susuyordu ama kucakta ve ayakta durmamı istiyordu çok fazla Bi sorun yoktu. Dün anneme geldim zor uyuyor ve çok fazla ağlıyor çok çok ağlıyor zor sakinleşiyor. Mamayı almıyor bazen.
Sorum şu ev değişikliği olduğu için mi ağlıyordur yoksa gazı mı vardır anlayamıyorum.
Birde ben bu gaz olayını nasıl anlarım?
Gaz damlası kullanıyorduk, bıraktık 3 haftadır sıkıntı yoktu.