duyguarsddn25 E011 benim bebeğim bugün oldu ama uykun halinde sürekli ama uyuyamıyor sürekli kucak ta
changeyourlife E011 fazlasıyla huzursuzluk veriyor maalesef koldan vurulan verem aşısının ağrısından çok ağlıyo bebişler sürekli ağlıyorsa calpol verebilirsiniz canı yanar demişti bize vuran hemşire
Btlazz E011 huzursuzluk yapmıştı bizde o gün ve halsizdi hep. Olalı 2 gün oldu bugünde hiç uyumadı bilmiyorum aşıdan mı
Rabiamhmt E011 6 saat arayla 2 gun calpol verdım 3. Gunde fitil verdım uyudu dinlendi ama cok agrısı vardı