Arkadaşlar bence atak diye bişey yok rahat olun yanı kendınızı strese sokup bebegınıze yansıtmayın 6 yıl önce oglumda geçtk bu dönemlerden atak falan filan hıcbsey konusulmamıstı etrafımda doktorlar falan suan kızım 5 aylık ve yine atak dönemi diye bişey yaşamadık eskilerin sözünce önceden atakmı vardı dicem 😂ama gerckten yaşamadık stres yapmayın o güzelliklerin tadını çıkarın🎀