Kizlar beni jimer hastanesi postlarından bilenler bilir bebegimde sarilik vardı değerleri düşük çıkıyor du ama 4 5 gibi emzirmek için kaldircaktim ama emmedi bizde yıkadık sonra emzirmeye çalıştım zar zor aldı hep uyuyor topaç gibi yuvarla ulanmiyor bizde yatırdım 10 dk önce emzirmek için kaldırdım kalkmadı babam bi ara bırkaladi ağladı gözünü açtı ama hemen geri uyudu emmedi mama vermek zorunda kaldım ama biberonu bile çok nadir çekmek için uğraştı uyuyor bırakmayınca eli ayağı oynuyor ama uyanmıyor normalde mama yi görünce deli gibi saldırır altını degistirdim mama sonrası hiç hareket etmedi sizce telaş yapmalimiyim ınternette sarilik olan bebekler çok uyur yazıyordu ama bilemedim meme emsin siye hep uyandırmaya çalışıyorum şuan sesleniyoruz tepki olarak el ayak falan yani gözünü açmıyor