Deletedmom115 Gokbayes2018 6. Aya kadar sebepsiz kustu doktor zamanla geçer dedi 6. Aydan sonra geçti
Toprakbey Gokbayes2018 5.ayda bitti oğlumun kusması çok nadir emip hırpalandığı zamanlar kusuyor sadece.
Deryaak 4.5 aylık hala kusma devam. Doktor kilo alımı normalse, yapılacak birşey yok zamanla gececek dedi.
Gulogokhan Benim de oğlum 3 aylık dogdugu günden beri her emmeden sonra ne var ne yoksa çıkarıyor bu yüzden çok çabuk acıkıyor ve hep huysuz😔