Minnosanne21 Kızlar 2 ay 20 günlük erkek bebeğim var gündüz gece beni çekiyor bugün hiç gözünü kırpmadı mememi her vermem de de alıyor çekiyor memelerim yumuşacık süt olunca sertleşiyor acaba doymuyor mu
mhtc02320 Minnosanne21 bence pekmez varsa 30 ml suya cay kasiginin ucuyla koy cok az koy emzir emzirdikden sonra ver doyuyorsa icmez doymuyorsa icer onu bitirir bnm bebegim doymuyor du oyle anladim bnde sende dene ama pekmez cok az koy zararlı ya ciğeri yanmasin 🥰
Minnosanne21 Umay3840 gündüzleri genel olarak böyle yapıyor akşam 8 9 bazen 10 gibi uyuyor 2 saatte 3 saatte bir uyanıyor emziriyorum uyuyor
Hipatya Minnosanne21 günde 4 5 çilli bez alıyorsa doyuyor demektir kilosu iyiyse sıkıntı yapmayın memede güvende hissediyorlar kendini benim kızım yarım saatte bi arıyo
Minnosanne21 Hipatya ya uyumuyor anlamadım gitti yemek bile yiyemiyorum emiyor ucunu çekiyor ağzıyla savaşıyor resmen sinirleniyor ımm ımm ımm diyor sinirli sinirli
Minnosanne21 Sütüm geliyor gelmiyor değil huysuzluk yapıyor bence yada benim sıkıntı aldığım zaman sütümden ona geçiyor çocuğumu etkiliyor
glcncbn mhtc02320 Ben su bile vermiyorum pekmezi vermekte sıkıntı yaratır. Daha çok küçük çünkü. Sizde olmayabilir sıkıntı ama başka bebeklerde olabilir.
Minnosanne21 glcncbn ben su veriyorum bu sıcakta mahvoluyor yavrucaklar tabi her anne kendi çocuğuna iyi gelecek şeyi kendi bilir
mhtc02320 glcncbn haklısınız ama cok az birsey olmaz bence ama zaten yaz günü sade suda verebilir bence mamada olabilir