gknrylmaz 13 aylık oldu oğlum mamaya nasıl alıştırabilirim acaba hanımlar sütüm yetmiyor artık 🥺 lütfen destek mesajlarınızı bekliyorum
Damla29 gknrylmaz mama değilde devam sütleri var içimin falan onları deneseniz içer belki benimki 11 aylık 1 yasına girince vermeyi istiyorum günde 4 kez içiyor 2sini süt 2sni mama şeklinde vermek istiyorum bakalım 1 ay sonra ne olur
gknrylmaz Damla29 bebelac 4 numara olandan aldık bu zamana kadar hep emzirdim ondan büyük ihtimalle alışamadım daha ilk günümüz. O dediğinizi de deneyeceğim mutlaka
dontsleppyunhappy gknrylmaz canım 13 aylıksa 3 numara alacaktın sanki. Bizimde 13 aylık 3 numara içiyor
Damla29 gknrylmaz mama almıssınız siz sanırım benim dediğim süt devam sütü deniyor onada içimin falan var
Lidya-t O yaştan sonra alışması zor olur biz de mama içiyoruz ama artık daha çok devam sütü veriyorum
gknrylmaz Lidya-t paketin üzerine baktım da devam sütü yazıyor ama bugün ilk gündü ve doğru dürüst içmedi bakalım içecek mi merakla bekliyorum. Alışması büyük ihtimalle zaman alacak zaten ama sütüm yetmiyor artık uykuları bölünüyor 😢
dontsleppyunhappy Lidya-t e o zaman ben yalnış mı aldım, hemen bi araştırayım. 12.aydan itibaren yazıyordu çünkü üstünde
gknrylmaz dontsleppyunhappy büyük ihtimalle siz yanlış aldınız çünkü baktığımda 4 numaranın üzerinde 1 yaş üzeri yazıyor
Lidya-t gknrylmaz Mama şeklinde değilde normal pınarın devam sütlerinden de içirin .Onu bütün bebekler içiyor genellikle.
gknrylmaz Lidya-t ya bu konuları ciddiyim hiç bilmiyorum, o dediğiniz sütü de deneyeceğim mutlaka ama şuan vereceğim de devam sütü aslında kafam çok karıştı 😔