elzasl1 Merhaba anneler yeni doğan kızım için kimlik çıkaracağız eşim e-Devlet üzerinden randevu aldı kendi adına çocuk gözükmüyor malum sistemde, 30 tl ücret ödenmesi gerekiyormuş ücret ödeniyor mu acaba bankaya?
Koala06 elzasl1 Eşime sordum şimdi canım doğum belgesiyle nüfus müdürlüğüne gitmiş ücretsiz çıkartmış
Si_se_ta_be elzasl1 Nüfus müdürlüğüne gidiyorsunuz, doğum raporunu götürüp çıkartıyorsunuz . Ücret falan alınmıyor. Bizde bugün çıkarttık.
Mevacanimkizim elzasl1 biz hiç uğraşmadık hastanede bilgileri ismini falan aldılar kendileri başvurdu kimliği direk eve geldi hiçbir ücret ödemeden
mucizebaby elzasl1 10 dk sürdü sabah randevu aldım doğum raporunu götürdüm çıkarttı hemen kimin adına randevu alınırsa o gitmeli
Karhaf elzasl1 canm hastane verilen belgeyle nüfus müdürlüğüne randevusuz gidip ordan direk çıkartılıyor orda ödeniyor canm ücret diye biliyorum
Deletedmom27337 elzasl1 eşiniz normal kimlik için başvuru yapmış galiba yeni doğum olarak alıcak randevuyu https://yeni-kimlik.com/yeni-dogan-ve-cocuklar-icin-yeni-kimlik-islemleri.html
Bebegimm1 elzasl1 doğum belgesiyle nufus mudurlugune gittik eşimle. ucretsiz sekilde basvuru yaptık gecici kimlik belgesi verdiler kimligide evime geldi bebegimin
serebro elzasl1 hastaneden verilen doğum belgesiyle nüfus müdürlüğünden ücretsiz çıkardı diye biliyorum eşim o zaman
KaderturanAlp Ben e devletten doğum belgesini çıkarttım eşimde doğum belgesiyle gitti hemwn çıkarttı para vermeden
leynanin_pembemantosuu elzasl1 merhaba hayır hiç ücret ödemedik ben hastanedeyken daha 1 gün geçmeden çıkartıldı hastaneden doğum belgesi verler eşime eşim aldı götürdü nüfus müdürlüğüne öyle kayıt yaptılar babadada annedede kayıt yapılana kadar gözükmüyorki zaten kimlik çıkıyor öyle gözüküyor
Mom345 elzasl1 yeni doğan için randevuya gerek yok direk gidip ücretsiz çıkarılıyor kağıt veriyorlar Tc si yazan bi iki hafta içinde özel bi araç getiriyor kimliği bizimki 2 3 günde gelmişti