Selam arkadaşlar bebeğim dün öğleden sonra başlayan ateş ve ishalle karşılaştık gece sürekli ateşi çıktı çok şükür indirdik şuan ateşi yok ishaliğide düne göre bugun iki kez yaptı ama bugun sıfır iştah hiç bişey yemiyo zar zor bi iki kaşık ve bi kaç yudum su bugun çiş sayısıda 2 doktor 48 saat geçmesini söyledi virüsmüş yarın düzelmezse getir dedi var mı aranızda yaşayan bu arada dişleride çıkıyo susuz kalır diye çok korkuyorum