Deniz773 Arkadaşlar bebeğim 1 aylık her mamadan sonra su mu veriliyor , su veriliyor diyen de var verilmiyor diyen de
leynanin_pembemantosuu Deniz773 merhaba bunu doktora sordunuz mu.Henüz çok küçük sade su tüketmemeli 🌸
Bebegimm1 Deniz773 doktorumuz her mamadan sonra cay kasiginda ver demisti hazır su dan kullanip veriyordum
Deletedmom27337 Deniz773 mama sonrası mutlaka verilmeli dedi bize doktorumuz ve ebemiz. Mama ağızda kalıntı bıraktıgı için pamukçuk olma riski daha yüksekmiş. O yüzden 3 günlükten beri veriyorum
Nesrincente Deniz773 1 haftalıktan itibaren verdım ben ıcmek isterse ıctı zorlamadm mama meme olarak gidiyoruz
BBBuse Deniz773 benim doktorum mama zaten su ile yapıldığı için ayrıca su vermene gerek yok ilk 6 ay dedi