1 hafta önce bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım 2 günlük ev maceramızdan sonra bebeğimin sarılığı olduğunu fark ettim hastaneye gittiğimizde acil yatışı yapıldı sarılık+sıvı kaybı teşhisi konuldu. 1 günde sarılığı çözdüler çok şükür ama yoğun bakım doktoru ciddi sıvı kaybı olduğunu bu nedenle bi süre daha tutmak istediğini söyledi. Günde 3 kez sütümü sağıp götürüyorum çok şükür sütüm iyi geliyor🙏🏻 Bebeğimi evde olduğu 2 gün boyuncada sürekli emzirmiştim nasıl bu kadar sıvı kaybetti anlamadım🤷🏼♀️ Cok üzgünüm😢 ben emzirdiğimi zannediyordum ama emmiyormuş demekki. İlk bebeğim acemilik çok zormuş 😕taburcu olduğu zaman bebeğimin sütümle iyi beslediğimi nasıl anlayabilirim? Göğüs uçlarımda çok az. Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum tecrübeli anneler lütfen yardımmm🙏🏻❤️