Selam kızlar.
Oğlum 3 bucuk yaşında 8 aylıkken emmeyi bıraktı ve ben ozamandir regl oluyorum düzenli bir sekilde sadece geçen ay 10 gün bir gecikmem oldu 5 inde olmam gerekirken 15inde oldum. Sizce yine 15 i diyemi hesaplamam lazım yoksa 5 i diyemi ? Eğer 5 diye hesaplayacaksam yine gecikti. Kafam yandı 🤕