Esila15 bilimsel olarak ikiye ayrılıyor aslında, hayvansal süt tüketilmeli veya tüketilmemeli diye söyleyenler… instagramda hastalanmayançocuk diye bir sayfa orada detaylıca anlatıyor kadın. Fakat ben bütün bilimsel taraflarını da bir kenara bırakarak (ki açıkçası günümüz şartlarında ben de tüketilmemeli diyen tarafın söylemlerinin doğru olduğuna inanıyorum) süt çok ağır bir besin. Tek başına bir öğün. Bana mesela çok ağır geliyor. Mahvoluyorum. Laktozsuzda dahil. Hatta ayran bile. Ama ayran yoğurt kefir fermente edildiği için süt gibi zararlı değil faydalı, fakat bana o bile dokunuyor düşünün. Bu tabi ki kişiden kişiye değişir ama sütün ağır olduğu gerçeğini değiştirmez. Hele ki küçük çocuklar için hiç de faydalı olmadığını düşünüyorum bu yüzden.. bahsettiğim instagram sayfasında kadın bağışıklığı düşürdüğünden falan da bahsediyor. İncelemenizi öneririm 🌸