Kızlar merhaba size bir sorum olucak lütfen yardımcı olun kızım 1 hafta sonra 2aylık olucak emzirirken sürekli tıkanıyo boğuluyo kendine getiremiyorum saniyelerce morarıyo daha oncede tıkanırdı emerken ama öksürürdü ben sırtına vururdum düzelirdi hemen ama bugunden beri emer emmez tıkanıyo morarıyo kendine gelmiyo kafası elimde gitti bikere cok korktum gögüslerimi sağdım baya bi yumuşattım öyle denedim yine aynı sağıp biberonla verdim yine aynı şekil tıkanıyo onun dışında hep uyuyo karnı aç ama yediremiyorum tıkanmasından dolayı napmam gerekiyo