Magnolina uykusuzMoMm bende ne ateş ne tad kaybı vardı on gün hastanede yattım ciğerlerime inmişti 8 aylık hamileydim
uykusuzMoMm Magnolina eşim sabah geldi hafif öksürük ateş dızlerım tutmuyor diyor korktum küçük oğlum var😪
kubra17- uykusuzMoMm bence hemen test vermeli ve siz mesafenizi koruyun eşin sonuç çıkana kadar maske taksın biz eşimle bu şekilde yapmıştık onun sonuç pozitif çıkmıştı
Sevinc24 uykusuzMoMm bende de eşimde de olmadı sadece burun tıkanıklığı boğaz ağrısı ses kısıklığı vardı