Merhabalar ben pazartesi günü ameliyat oldum.pazartesi akşam 9da serum çekildi henüz emzirmedim. Sütüm hala yeşilimsi kıyıp veremedim. Bilen var mı veriyim mi artık? Salı günü akşam 9 a kadar sağ çöpe at dendi, yaptım ama rengi değişmediği için bu zamana kadar çöpe attım artık verebilir miyim ?